zeynepbetl çok küçükk memede uyusun bırakın benim bebeğimde öyleydi şimdi 5 aylık artık memede nadiren uyuyor ya sallanarak ya da ninni ile uyuyor korkmayın çok normal bırakın şimdi uyusun bence ilk 3 ay dışarda olduklarını bilmiyor, anlamıyorlar bile korkuyordur, gazı vardır bende ilk zamanlar sizin gibi düşünüyordum ama ilk zamanlar çok çok emsin size ihtiyacı var zaten midesi de küçük 10d k da bir emmek isteyecektir emsin bırakın 3 ay geçince emme arakarı açılıyor memede uyuma azlaıyor hareketleniyor