Kızım ocakta 3 yaşında olucak ama son 1 aydır uysal sakın uyunlu kızım gitti dil cıkarttan tüküren vuran herşeye ağlayan hırçın inatcı bir kız oldu yanıyorum karşıma alıp yaptıgı yanlış hareketleri konuşuyorum uyarıyorum söz veriyor özür diliyor yine aynısı yapıyor ne yapıcam bu nedir böyle asla bağirmiyordum hiç birbirimizi üzmuyorduk şimdi çok kez sesim artık yükseliyor önerilerinize açığım