Merhaba hanımlar normalde 20 günde bir regl oluyordum asla bir gün sasmazdi bugün bir gün gecikti ve 3 gündür yapışkan gibi şu gibi berrak akınti var aşırı derecede geliyor yanma kaşıntı felan yok kasiklarimda ağrıyor adet olacak hisseleri de yaşıyorum kasiklarimda ağrı var sizce adete yakın böyle akınti normalmi