1z_ulaal işinize karışmak gibi olmasın lakin en iyi besin anne sütüdür bebeklerimiz daha gelişim döneminde olduğu için anne sütü bağışıklık sistemini güçlendirecektir, yanı sıra anne sütüne ayriyeten mama ekler iseniz bebeginizin tok kalma süresi uzayacaktır hazır Mamalar da şeker olduğundan dolayı bebeğinizi daha fazla tok tutup sindirimi zorlastiracaktir lakin anne sütünün sindirimi daha kolay olup bebeklerin acikmas süresi daha kısa olur, mama vermek yerine bebeğinizi daha fazla emzirmeniz daha faydalı olur, küçük bir tavsiye⚘️