bebeğim 2 buçuk aylık iki aydır toplam 2 kilo aldı normalde her hafta 200-250 gram alıyordu 2 ay gayet iyidi şimdide çişli bez sayısı çok iyi ama son iki haftada toplam 220 gram almış her hafta alırken iki haftada alması çok şaşırttı üzüldüm çok.sütüm de yeterli nedendir anlamadım normal mi bi sıkıntı mı var acaba