Bebeğim 9 bucuk aydır son 10 gündürr çıldırmış vaziyette kıyametler kopuyor uyuturken felan
Tabi bana da yapışık o ayrı birşey yaptırmıyor
Bu arada diş çıkarmadık mutemelen o diye düşünüyorum gündüz 2. Uykusuna çok direniyor ve gece kalıp ağlıyor
Atlatanlar bir desteek😀