EsrraZ aacarr valla arçelik almayacağım diyenlere inat ortama grundigle girş yapayım 🤣 https://www.grundig.com.tr/kurutma-makinesi/gdh-80-y-kurutma-makinesi ben 4 senedir kullanıyorum çok memnunum annem ve kaynanamda aldı bundan bi düşün araştır tabi canım ☺️
aacarr EsrraZ neye dikkat edeceğimi bile bilmiyorum açıkçası Urfa’da yaşıyorum gerçekten bir saatte kuruyor ama 3. Çocuğum oldu artık yetişemiyorum
aacarr lceLady 8 ve 6 yaşlarında oğullarım kızım 5 aylık ve kesinlikle üst üste olması daha Kolay ve iyiydi 😀
mrvmrtglc1 aacarr bosch kullanıyorum , çamaşırlar çekiyor özellikle bebek çamaşırları pamuklu olunca daha çok çekme yapıyor