Kizlar 11 ay önce dogum yaptim dikişimin uzerinde ufak sivilce gibj birsey cikmiş yani ufak bi kirmizilik var ucuda beyaz?agrim acım vs.yok.bisey mi olmuş normal mi bu durum.çol zor topladim ben kendimi sonrasindada surekli hep acim oldu.şimdi bunu taktim kafaya