Znrkrgl Doktorunuz ne önerdi bilmiyorum, fakat benim de sütüm 5inci günü gelmişti ve her 2-3 saatte bir emziriyordum sarılık olmaması için ve en az 2,5 litre su içiyordum günde. Bende başlarda mama vermek istemiştim bebeğim aç kalıyor diye fakat doktorlar verdirtmediler bol bol emzir sütün artar ve bir emzirmede 20dk emmesini sağla demişlerdi. Bende gece gündüz bunu yaptım ve çok şükür hiç mama vermeme gerek kalmadı. Sarılık sütünüz az olduğu için mi oldu yoksa emzirme arasını uzun tuttuğunuz içinmi? Kilo alımı nasıl?