senaninanasi    Arkadaşlar bunlar el ayak hastalığı mıdır? Cumartesiden beri varlar. Başlarda kaşınıyordu ama artık kaşınmıyor. Sivilce gibi sadece el bileklerinde ve el kenarlarında var ağız ve ayakta yok
asennaa senaninanasi orasını bilemiyorum. Bizde el ayak ağız popo her yerdeydi 😀 belki farklı bi şey kaynaklıdır sizinki
elifkos Elifeslemada benim.kizimda böyleydi su çiçeği dedi bize😂 doktor ama bu ara herkeste varmış arkadasiminkide çıkarmış onada el ayak hastalığı demişler bizim sadece popo ve bacakta vardı ateşi yoktu
Efy Muhtemelen evet şu an kızım ve oğlumda da var 2 gün ateş yaptı ikisininde ağzında yaralar çıktı oğlumun poposunda da var bi ilacıda yok maalesef bize çinko verdi doktor 1 hafta içinde geçiyor