zeyynepgk Kızlar benim ki bir soru değil sadece duygularımı paylaşmak istiyorum kızım 9 aylık onu emzirirken çok mutlu huzurlu hissediyorum bir insanı doyurabilmek bu his çok masum güzel farklı emziren annemlerim sizde paylaşın duygularınızı 🥹🥹🥹🩵🤍
bizdejantikizlardik zeyynepgk Dünyanın en güzel duygularından biriydi🥹 6. Aya kadar emzirebildim sonra bıraktı maalesef. Şimdi 10 aylık ama çok özledim o duyguyu, emerken birbirimize aşkla bakışımızı 🫠
Dedektifgadget zeyynepgk çok huzurlu hissediyorum bende kızım 9 aylık olacak neredeyse hadi meme zamanı diyince heyecanlanıyor mutlu oluyor kim bilir tadı nasıl güzel geliyor ona 🥺🤤💕 birini emerken diğerinden akıyor mucize bir varligiz anne ve bebekler olarak 💕
kuzeytobaby zeyynepgk inanılmaz bir duygu gerçekten. Emzirirken bana olan bakışı, gülüşü, dokunuşu 🥹 paha biçilemez. Birbirimize daha çok bağlandığımızı hissediyorum.
Divayorgunxx Cok guzel cok degisik bir duygu🫠ben hemen duygulaniyorum ,mutlu oluyorum,o yuzden bir gögsümü emerken digerindende sut akıyor.
zeyynepgk Dedektifgadget ya benim ki emerken elimden tutar hep ama şimdi 10. Ayımıza giricez 4-5 güne şimdilerde yeni yeni yerdeyse bacağımdan tutup kucağımdaysada göğsüme yapışarak emmek istediğini göstermeyi öğrendi 🥹🥹😂
asennaa Emerken bakışmalarımız, elinin yüzümde gezinmesi çok harika hissettiriyor. Eriyorum o an resmen 🫠
canmanayvesuyu Ben de çok mutlu oluyorum bebeğim daha 39 günlük inşallah Allah nasip ederse 2 yaşına kadar emzirmek isterim en az 🥰🙏
suheyla92 zeyynepgk cok huzurluve mutlu hissediyorum arada bir durup bakışmalarimiz da ekstra tat katiyor
farelikoyunkavalcisi zeyynepgk ben şükür ediyorum ağlıyor mu hemen meme ver mızıkçılık mı yapıyor hemen meme ver iyi ki meme var yarabbelalemim😅😅😅
Sureyya22 Oğlum iki yaşında ve yeni bıraktık 🥹 kademeli olarak azalttım ve bitirdim. Bana oğlumdan daha zor geldi 🥲🥲🥲 çok özlüyorum o anlarımızı çoooook 😪
Ftet canmanayvesuyu çok çabuk memeyi bırakıyorlar insan sonra pişman oluyor benim çok üzüldüğüm zamanlar oldu
hopdedik zeyynepgk vallahi benim.abim 2018de motosiklet kazasinda vefat etti ozellikle gece emzirirken sanki abimin yuzunu aliyor bebegim sanki abimmis gibi degisik bir duygu oluyor. Genel anlamda ise emerken bir sure sonra guluyor beni benden aliyor sapsik memeyi biraktiktan sonra birde keyfle meme yaninda uyumak istemesi guven hissini olusturuyor bende ikimizn arasindaki bagi net hissediyorum
zeyynepgk hopdedik başınız sağolsun canım benim Allah sabır versin bebeğinede sağlıklı uzun ömürler versin inşallah