Buket57 nutellaa_ bende alıcam bu ay bi şarjlı süpürge,araştırıyorum şu an samsung var bi tane beğendim yorumlar filan iyi ama bilemiyorum tabiki. Araştırıyorum bende halâ karar veremedim🤦♀️🫠
yagmurkokusu_ nutellaa_ dyson v15 kullanıyorum memnunum ama annem phılıps 9000 trio kullanıyor oda çok memnun ıslak kuru istiyorsan phılıps kesinlikle.
Masalikra1 nutellaa_ kesinlikle bosch Allmaaaa cekim gucleri hic iyi degil annem kullanuyor pisman… dyson evet fiyat performans urunu ama fiyatlar cok ucuk malesef ben philips aldim cok cok memnunum benden goren cevrem hep philips aldi cok memnun herkess
nutellaa_ daisyyy aa gerçekten mi ? Aklımda Bosch ultimate 7 vardı sizinki kaç birde silmesi olduğu için daha çok istiyorum Bosch markasını
yagmurkokusu_ nutellaa_ ikisinin de aynı annemlere gittiğimde phılıps kullanıyorum hemde ıslak temizlik yapıyorum eve geliyorum dyson kullanıyorum ikiside güzel yani zaten yeni süpürgeler bende alalı 1 sene olmadı annem benden sonra aldı yeni süpürge
Buket57 nutellaa_ dyson da çok pahalı ama iyi diyorlar bilemiyorum bende kararsızım🤔 çok ses yapmaması önemli benim içinde.
Mom098 nutellaa_ anneme Philips aldık çok memnun. Ben de gittikçe kullanıyorum güzel çekiyor. Şarjı da iyi gidiyor
nutellaa_ NatashaRomanoff artıları ve eksileri nedir sizce kimileri parçalarının teminatı uzun sürüyor diyor
Mom098 nutellaa_ biz aslında Bosch daha çok beğendik. Mağazada gördük bataryası da Bozulunca yeni batarya şansı var. Çok avantajlı ama ödeme açısından phılıps daha rahattı o yüzden Philips aldık fakat memnunuz 🙏
NatashaRomanoff nutellaa_ halı süpürme başlığımın oynar kısmını kırdım kendim satın almak için müşteri hizmetlerini aradım garantide zaten makinem yeni başlığı garantiden gönderdi 4 günde geldi kargo
ahsenerva_ Philips Xc 7040 düşünmeyin de. Durduk yere özenli kullanmaya rağmen birsuru masraf çıkardı.
NatashaRomanoff nutellaa_ kırdım derken eşim kırdı yani 😅 bastırmış koltuk arasına sokup kapaktaki vida kırıktı çok üzüldüm tabi süpürmeye engel değildi ayrıca