canimanne06 yok dipleriniz zaten kendi doğal rengi olduğu icin tutuyor benim dibimde boya yoktu saçlarım uzamıştı uçlarımda ortalarında siyah boya vardı diplerinizi açacaksanız bile 10-15 dk tutmanızı öneririm sac derisi cok hassas anlamazsanız kopar sacınız cunku boyasız olduğu icin hemen açılıyor ben açmadan sürdüm üstüne aradan 2 hafta sonra tekrar diplerimi boyadım sadece istediğim gibi oldu
