Merhaba arkadaşlar,
22 aylık oğlum 2 yaş sendromundan mıdır bilmiyorum ama sürekli bana zarar verme eğilimde. Artık sabırlı ve tahammüllü kalmakta zorlanıyorum. Sürekli bana sert cisimler atıyor. Elindeki şeylerle bana vuruyor. Yatarken (bilinçli olarak) tekme atıyor. Oynarken bir anda ısırıyor. Artık sinirlerim çok yıpranmış durumda. Sabırlı olmaya çalışıyorum ama çok zorlanıyorum. Bazen kızıyorum, bazen hiç tepki vermiyorum. Nasıl üstesinden gelebilirim? Bir fikri olan varsa çok sevinirim. İnanın psikolojim bozuldu artık. Evde normal bir şekilde otururken bir anda suratıma bir şeyler fırlatıyor.