Merhabalarrrr
Bebeğim 11 aylık süt ürünlerine ve yumurtaya alerjisi var.
Sabah uyandığında eğer ağlamıyorsa ilk kahvaltısını yaptırıyorum kahvaltıda domates salatalık meyve yiyor bazen Çorba içiyor
Öğlen meyve veriyorum
Akşam 4 5 gibide akşam yemeği yediriyorum
Bazen kahvaltıda çok yerse akşam yemiyor yada tam tersi oluyor.
Uyurken de emiyor
Sizce ben az mı yediriyorum karar veremedim