Merhaba bebeğim aptamil prematüre maması kullanıyordu şimdi 1 numaraya geçtik. Mama reddi olduğu için sma denedim pek yemeyince aptamil aldım bir kutu kullandım bir sorun yaşamadım sonra hipp keçi sütlüyü deniyim dedim şimdi kakası katı ve kırmızılık var biraz. Bu mamadan kaynaklı mı olur yoksa genel olarak mı alerji durumunu gösterir. Dün kırmızlık görünce doktorumuza yazdım 3 gün takip edelim dedi ama ben korkuyorum şu an