Rabiaa111 Baba, gel, dur ,al hayvan seslerini çok güzel çıkarıyor fakat anne demiyor bana abla diyor anne demesi için çok uğraştım ama maalesef yaklaşık 20 kelimeyiz var 20 aylık bebeğim anne demesi için neler yapabilirim?
tomvejerry Rabiaa111 Ben oğluma sürekli annemm diye hitap ediyorum oda uzatarak annnee demeyi öğrendi sizde sürekli öyle hitap edebilirsiniz
asyaasya1 Rabiaa111 seninki yine iyiymiş en azından abla diyo benim 19 aylık oğlum bana ubaaa (Kübra) diye utanmadan ismimle sesleniyo tek sorun aramızda 27 yaş fark olması 😂😂😂
Deletedmom_117 Rabiaa111 🤣🤣Çok kelimeyi söyleyebiliyor ama şu aralar herşeye anne mama diyor dndnnd Bende buna bir çözüm ariyodum ddkdk
Rabiaa111 Yaaaa deniyorum bu son bir ayda her yolu denedim neydeyse inat etti resmen ben yokken anne diyormuş benim yanımda abla diyor can sıkıyor:(
Rabiaa111 Rabiaa111 tomvejerry aslında 10 aylıktan 18 aya kadar anne diyordu yazın misafirlerim geldi onlara abla demeye başlayınca bana da abla demeye başladı 🥹
biroglanannesii1 Oğlum 2 yaşında anne ve mommy demeye başladı çift dilli yetistiriyorum. 2 yaşına kadar anneyi hiç kullanmadı 2 yaşında 2 sini birden kullandı.