Bilaliye aynısını bense yaşadım ama uç almadım. 2. Günün akşamı emzirmeye başladım ilk hafta çok zordu 1 saat tutturmaya çalışıyordum. Erken doğum yaptığım içinde bebeğim küçüktü dahada zorlanıyordu.
Asla pes etme merak etme başarırsın. Silikon uca ihtiyacın yok. Göğsünü aeroladan tutup ağzına sok. Mamayı kesinlikle biberonla verme. Göğsünü tuttururken şırıngayla mamayı yandan verebilirsin. Stres yapma stres yaptıkça bebepinde stresleniyor. 😞 Bol bol göğsünün üstünde yatır hem sana hem bebeğine iyi gelecek. Sık sıkta emzirmeyi dene. Bana kimse inanmamıştı ben başardım. Ben sana inanıyorum sende başarabilirsin.