Kızlar 5 gün önce mastit oldum. Sağımla süt gelmiyordu. Şimdi iyileştim ama hala süt çok az geliyor. Emzirdiğim zaman yutkunma sesi duyuyorum ama sağımla gelmiyor. İşin kötü yanı bebeğim tam doymuyor mama yapıyorum içiyor. Sütüm mü azaldı acaba. Neden sağımla gelmez ki. Önceden gelirdi