Benim bebeğim de sarılığı çok yüksekti hastanede yattık 2gun arayla. Ben de uyandırmakta çok zorlanıyordum hastanede kalırken hemşire ye söylemiştim uyandıramıyorum diye eline aldı bebeğimi topuklarına bastıra bastıra uyandırdı içim gitti ama işe yaradı siz kıyamıyorsunuz ama onun için şuan anne sütü çok önemli emmeden sarılıgı atlatamaz demişti. Sonra bende mecbur yaptım sende dene topuklarına biraz bastırarak masaj yap parmaklarınla.