nbanba Oğlum nezle sanırım. 10 aylık,felaket burnu hoşurt hoşurt sesler geliyor habire akıyor. Sürekli serum fizyolojik yapıp çekiyorum fakat hiç geçmiyor hırıltı napmaliyim soğan karanfil ise yarar mı acilll
_Goktugunannesi__ nbanba Çok geçmiş olsun canım bilgim yok üstte kalsın ben oğlumun burnu tıkanınca banyo yaptırıyorum genelde yüzünü aşağıdan yukarı doğru yıkayıp burnuna su gitmesini sağlıyorum hapşurunca ne var ne yok çıkıyo o zaman 2 3 saat olsun rahat uyuyo ondan sonra
madonnaa nbanba Soğan karanfil öksürüğe iyi geliyor ben öksürükte kullanıyorum. Bizde aynı durumdayız sürekli çekiyorum . Geceleri odada hava nemlendirici kullanıyorum.