mlk_kdgn süreçle ilgili kendim bilgi vereyim. Bilgi sahibi biri çıkmadı, belki araştıran olur. İlk önce devlet hastanesinden cocuk psikiyatri den randevu aldım. Kızımın konuşmasında bir problem olduğunu ve konuşma ve dil terapistine yönlendirmesini rica ettim. Aynı gün aynı binada bir kağıt yazıp gönderdi. Konuşma ve dil terapisti beni çıkartıp kızıma resimler gösterdi ve ne olduklarını sordu. Bu şekilde yanlış veya söyleyemediği harfleri belirledi. 9 harfi söyleyemiyormus ya da yanlış söylüyormuş. Teşhisin ismi artikülasyon bozukluğu. Sürecin en az 1 yıl ama ortalama 2 yıl süreceğini belirtti. Ve rapor çıkartıp özel eğitime başlamamızi söyledi. Tekrar psikiyatriye ciktim. O da bana bir kağıt verdi ve hastanenin sağlık kurulundan randevu almam gerektiğini söyledi. Hemen aldım. Ve dün ona da gittim. İlk müracaat kısmına gidip bir belge dolduruluyor. Ondan sonra cocuk ve anne ya da babanın kimlik fotokopisi ve psikiyatrinin verdiği kağıt ile başvuru yapılıyor. Sonra hastane tekrar randevu verdi. Heyet doktorlarindan kbb ve psikiyatrinin çocuğu muayene etmesi gerekiyormuş. O da ekimin 16 sinda. Yani daha var. Gidince tekrar bilgi verir, süreç hakkina bilgilendiririm.