Keremim02 busraaltuncu bizim de yara şeklinde oldu akıntı oldu sonra antibiyotikli krem kortizonlu karışık kullandık geçti ama tekrar etti şuan nemlendiriyor in sürekli parfümlü şeyler kullanmıyorum mama içiyor 4 aylık 2 aydır bar sizin duurmunuz ne oldu şuan da
busraaltuncu Yaşayanınız varmı acaba 2 ayrı doktora götürdüm verdikleri kremler bi işe yaramadı kortizonlu kremde kullandım geçirmedi önerebileceğiniz bişey varmı suratında var sadece leke kalacak diye korkuyorum artık geçsin istiyorum
busraaltuncu Keremim02 başka bi doktora daha götürdüm ben sadece emziriyorum baharatlı yiyecekler daha çok tetikliyormuş kullandığımız şampuan felan bunlar önemli hipokort diye bi krem verdi iyi geldi zeytinyağıda sürün demişti bide şuanda çok azıcık var baya geçirdi