omurbebek12 Kızım 2,5 yaşında tahlil yapıldı çok az kansızlığı vardı ama B12 değeri düşüktü baya. İlaç yazıldı. çok iştahsızdı acaba sebebi B12 olabilir mi?
Minigim38 omurbebek12 inşallah bizede nutrigen vitamin b12 verdiler yarın alıp kullanmaya başlayacağım inşallah faydası olur
omurbebek12 Minigim38 bana dodex diye bi ilaç verdi normalde damardan veriliyor ama ben yazıktır o kadar iğne yapmayalım deyince öyleyse ilacı kır üçte birini kaşığa dök ver dedi.
Tuuggccee omurbebek12 recete ile degil canm doktor bı kere yazdı 3 ay kullnıcaz oyuzden bıttfınde gıdıp alıyorum suan ıkıncı sıseye yenı gectık aslında bır yas kontrlnde bzm demır ve b12 dusuk cıktı tedavı amaclı verdı doktor ( bu arda sıfır ıstah vardı bır aya yakın ha dıstır ha havadır yok ataktır dedım megersem bunlar yapıyormus ılacları alınca duzeldı )
Alican44 Beyzaveduru ocean kaç formunu önerdi dr 500 mü 1000 mi benim oğlum da 3 yaşında ama kullanmaya başlamam lazım
omurbebek12 Tuuggccee dodexi kullanayım geçmezse bende başka bi tane alıp kullanacam. Doktor eğer dodexi içemezse ocean al dedi
Tuuggccee omurbebek12 olablır ne soyledıyse onu kullanablrsınız oceannda guzel oldugunu duymustum ınsallah hemen duzelır 🙏🏻🌸