Kızlar bebeğim akşamları beşikte sallanarak uyuyordu. Ama gece saat başı uyanıp sallanmak isteyince sallanmayı kestim. Kucakta pış pışa alıştırdım. Şimdi gece uyanınca beşiğinde pış pış yapıyorum uyumuyo, mecbur kucağıma alıyorum.
Sizce beşikte sallanmak mı daha iyi kucakta pış pış mı ? (Uyku eğitimi verene kadar)
Hangisi daha büyük destek emin olamadım. Yağmurdan kaçarken doluya tutulmayım