qmerve Huzursuz bağırsak sendromum vardı sanırım fibromiyalji de var beraber seyir ediyormuş zaten çok ağrılar çekiyorum zaman zaman olanlar var ise nasıl baş ediyorsunuz
ygzmoms qmerve baş edemiyorum 4 sene önce öğrendim olduğunu biraz olsun iyiydim ama şuan yine berbat durumda sizin belirtileriniz nedir
Mircet qmerve annem bu hastalığa sahip düzenli ilac kullanıyor eğer ilacını içmezse ağrıdan duramıyor crpsi hep yüksek
qmerve ygzmoms her yerim ağrıyor kırılmış gibi sürekli yorgun ve depresyon modundayım oram ağrıyor hasta mıyım buram ağrıyor kötü müyüm psikiyatriye gitmeyi düşünüyorum