Sirinseyma Boncuk_06 midemde ağrı ve bulantı için gittim aslında kolonoskopi tesadüfen yapıldı gastrit reflü de çıktı
Boncuk_06 Sirinseyma uzun süremi vardı ağrınız benimde sağ taraf agrıyo kaburganin altı sırta vuruyo kan tahlili ultrason idrar büyük abdest hepsi temiz çıktı endoskobi olmamı söyledi doktor onada gitmedim
sareceymer Boncuk_06 mrh aynı şikayetler bendede var tahliller temiz kolonoskopi istendi korkudan yaptırmadım benim ilk gebelikte başladı devam etti yıllarca birşey bir yer sıkışıyor sanki sol tarafomda
Sirinseyma Lina2007 evet uyutularak. O kadar kolay ki kan vermektem daha kolay çünkü hissetmiyorsunuz. Tek endeskopi olacaksanız çok daha kolay çünkü kolonoskopi de 3 gün diyet oluyor canım. O yüzden hiç korkma
Lina2007 Boncuk_06 çocukluğumda da vardı ama doğumdan sonra çok fazla oldu benim hem sağ hem sol ama daha çok sol taraf agiriyor
Lina2007 Sirinseyma benim sol ve sağ tarafımda Karnımda sürekli ağrı doğumdan sonra iyice fazla oldu bakalım ayın 2sinde napacagiz
annediyebiri Sirinseyma iyi huylu mu diye bakılır birde doktorlar temizliyormuş galiba bakarken iyi huyludur büyük ihtimal çünkü çoğu insanda çıkıyormuş temizliyorlarmış
Sirinseyma annediyebiri evet evet almışlar. İnşallah iyi huyludur. Her şeyi kötüye yoran bi insanım anksiyete fazlasıyla var
annediyebiri Sirinseyma bende girdim ikisine birden sizi anlıyorum hala hastayım kronik gastrit reflü ve ibs var sürekli karnım ağrıyor. Aklına kötü şeyler geliyor insanın. İnşallah şifa bulursunuz halamda da var iyi huylu kolonskopiye girdikçe temizleniyor