5 aylık bebeğim var reglim 4 gün gecikti doğumdan sonra düzensiz olabileceğini biliyorum ama hep zamanından önce olurdum bir hafta önce kahverengi akıntım geldi ara ara 1 gğn boyunca sonra bitti bir kere korunmasız ilişkimiz olmuştu bir de doğum kontrol hapı kullandım daha önce ama kutuyu bitirmeden bıraktım ve bırakalı bir ay oldu hala onun etkisinden dolayı olmuş olabilir mi etkisi bir ay sonra da devam eder mi gecikme sebebim hamilelik mi olabilir yada doğum sonrası düzensizlikten midir sizce?