rumeysa06 Kızlar ateşi 37.8 alnından ölçünce koltuklaltı 37.5 çıkıo nasıl düşürebilirim neler yapabilirim sabh hapşırık burun akıntısıyla uyandı sonra ateşi çıktı
Mirann17 rumeysa06 burnu tıkanmasın burnunu açık tutmanız çok önemli eğer tıkanırsa nefes almada ve emmede problem yaşar bu durum si zorlayabilir aynı zamanda broşları dolan benim bebeğim 4 aylıkken grip oldu başucuna soğan venkaranfil yaptım burnunu temizledim iyi gelmişti
mercanb rumeysa06 çok küçük kendiniz hiç bişey yapmayın bi doktora gidin ay olarak küçük olduğu için aslında buna ateş demiyor doktorlar ama yine de doktorun görmesin de fayda var bence içiniz rahat eder en azından
mrvmrtglc1 rumeysa06 benim kızımın da ateşi var sabah 37 yi geçmişti calpol verdim yarım çay kaşığı, akşam da yine çıktı 38 oldu duş aldırdım ve yine çay kaşığı calpol verdim şuan keyfi iyi ,uyumuyor sadece, 2,5 aylık kızım
miror Merhaba öncelikle geçmiş olsun Bebeğimi daha çok ufak bence bi doktor kontrolü şart Bizimde 3. Ayımızdı galiba ateş değilde öksürük sıkıntımız olmuştu buhar makinesi kullanmıştık hafif ateş oluyordu doktorunu kilosuna göre calpol vermişti Ama önerim ateşini sık sık talip edin , ılık duş aldırın saçlarını ıslatmadan ve havluyu sürtmeden sarıp suyunu emsin burnunun açık olmasına özen gösterin sık sık emzirmemiz çok önemli sizde bol bol su tüketin