Merhaba, bugün itibariyle ek gıdaya başladık. Kabak püresi verdim ilk olarak. Ama bebeğim verdiğimde öğürmeye başlıyor böyle kusmaya çalışıyor falan. Boğazında kalmış gibi oluyor. Korkuyorum öyle yaptıkça vermekte istemiyorum. Sizlerde de bu durumu yaşayan var mı?