Kızlar bebeğim 7.5 aylık hiç bi zaman zaten emmeye bayılan bi bebek olmadı ama ek gıdadan sonra iyice azaltmak istedi ben baya zorlıyorum emsin diye geceleri güzel emiyor uykulu olduğu için ama gündüzleri anca uykudan uyanınca memeyi boşaltacak şekilde emiyor diğer türlü 3-4 fırt alıyo bırakıyor. Yani ne yapmam gerekiyor mesela yenidoğanda meme 2 saate hızlıca dolardı şimdi 5-6 saati buluyor korkuyorum azalacak iyice diye bende napabilirm böyle şeyler yaşayan oldu mu 😞😞