Merhaba bebeğim 5 aylık 1 haftadır günde 2 uykuya düştü. gece uykusuna 9 da yatıyor sabah 8 de uyanıyor. Fakat gün içinde 2 kez uyuyor artık eğer 3 uyku yaparsa bayağı geç uyuyor. Ve gerçekten 2 uyku yetiyor keyfi yerinde oluyor. Fakat bana pek normal gelmiyor bu kadar küçük bir bebeğin 2 uyku yapması. Normal mi acaba, benzer durumu yaşayan var mı?