Birkaç gün sonra 11 aylık olacağız.
Henüz iki dişi var, boyu en son 72 cm idi sanırım unuttum, 9,600 kg idi. Boğaz enfeksiyonu geçirdiği için bu ay kilo almadı maalesef 😕
Ek gıda ile arası iyiydi ama hastalıktan sonra iştahı kesildi ağzına lokma koymuyor (tavsiye bekliyorum bu konuda)
İki haftadır emekliyor bir haftadır yürüme arkadaşı ile yürüyor 🥳
Gel gel by by çak yapabiliyor, öpücük atıyor.
Baba dede mama meme attı gel gel diyor.
Hava güzelse gezmeye çıkıyoruz günlük. Bu aralar bez bebeği var onunla oynamayı çok seviyor ona yemek yedirmeye çalışıyor 😂
Sizin bebişler nasıl gün içinde neler yapıyorsunuz aktivite vs ek gıda tarifi önerileri bekliyorum 🌸