Zhra78 Kızlar yarın misafirim gelecek de akşamdan mayalısam dolaba atsam sabah çıkartsam yapsam olur mu yani mayalanır mı hamur kötü olmaz değil mi hiç hiç yapmadım hayatımda yoğurduğum gibi bekletmeden dolaba koyayım dimi
Zumra_Fatma Zhra78 bnce bisi olmaz ya cnku ben pisi hamurunu qksamdan yogurup dolaba koyuyorum sabah yaptigimda bisi olmuyor
razoo Zhra78 yoğurdunun gıbı koyarsan mayalanmaz önce mayalandır sonra dolaba kaldır sabah da oda sıcaklığına gelsin hamur öyle sekıl ver
germophepe Zhra78 ben poğaçayı buzluğa atmalık yapıyorum biri gelince çıkarıyorum fırına atıp ısıtıyorum taptaze oluyor
Winner Hamuru dinlendir 1 saat, Akşamdan fırına at pişir, soğusun. Büyük cam kapaklı borcama koy , hiç bişey olmaz. Sabaha hazır olur hemde dinlenmiş oluyor miss gibi. Dolapta o şekilde hamur bekletmek bilemiyorum, hiç yapmadm o şekilde.