Selam anneler, oğlumun vücudunda kırmızı kabartılar çıkmaya başladı içi çizik şeklinde ve daha beyaz. Sanki böcek ısırığı gibi.. geçen hafta cuma günü belirdi yani yarın 1 hafta olacak. Çıktıktan yarım saat sonra kayboluyor ama gün içinde başka yerde beliriyor delirecem neye bağlı anlamıyorum. Doktoru besin alerjisi değil bu üritiker diyip duruyor. Zaditen damla verdi ama geçmedi. Böyle bişey başına gelen var mı?
Not: ek gıdaya henüz girmedik 5 ay 11 günlük bebeğim. Kakasında da kan veya mukus görmedim
