Kızlar oğlum 13 aylık olmak üzere ismine çoğu zaman bakmıyor yabancı biri seslenince bakıyor ama ben özelikle ismini söyleyince bakmıyor babasına arada bakıyor otizmden şüphelenmiyorum çünkü komut alma göz teması vs çok güzel 40 çıkmadan göz teması kurmaya başlamıştı hala uzun süre bakar gözümüze yabancılara gider hata hiç ağlamaz yabancı biri kucağına aldığı zaman, sosyal gülümsemesi de aynı şekilde 1 aylıktı vardı , parmak ucunda yürümüyor, anne baba dede meme mama buva diyor kedi köpek kuş koyun sesi çıkarıyor gel yapıyor bay bay yapıyor alkış yapıyor bir dansımız var dizlere vurmalı onu söyleyince hemen yapıyor merhaba diyince elini uzatıp merhaba yapıyor daha bir çok şeyi yapıyor yani bir kaç defa tekrar edince hemen öğrenip yapmaya başlıyor istediğim şeyi ama bu isme bakmama olayı canımı sıkıyor sebebi ne olabilir