Selam kızlar, 13 günlük bebeğim ani sezeryanla doğdu 35 haftalık şuana kadar uyku sorunu yoktu ama dün geceden beri emziriyorum doymuyor 30 cc mama veriyorum sonra gazını çıkarıp altını temizliyorum normalde böyle yapıp yatağına koyunca uyurdu şimdi uyumuyor 3 saat kadar sürüyor bu durum ağlıyor kucağıma alıyorum sakinleşiyor sonra tekrar yatırıyorum yine ağlıyor dünden beri canım çıktı ne yapabilirim