yodamom defnemomm_ ben bebek irmiklerinden kullanıyorum mesela 2 çorba kasesi kadar yemek yapacaksanız 1 çorba kaşığı kadar koyuyorum, daha azsa tatlı kaşığı kadar,kıvamına göre siz bakarsınız.