Kızlar oğlum 1 yaşında. Çenesinde sivilce gibi bişey çıktı sonrasında iki tane yuvarlak yaraya dönüştü. Kabuklandı ve büyümeye başladı. Şuanda çenesinin yarısı kırmızı yara şeklinde. İmpetigo dendi. Bi tane doktor da sadece fotoğraftan bakıp damar beni dedi. Daha önce bunları yaşayan oldu mu?