Ev netim son iki haftadır aşırı yavaşladı. Film bile açsam ağır ağır açılıyor. Hiç böyle yapmazdı. Aradım netinizde sorun görünmüyor dediler. Şifremi kırıp başkaları kullanıyor olabilir mi? Bunu nasıl anlarım. Ne yapsam acaba. Bende hiç bilmem bu şifre nasıl değişir. Acaba cidden birimi girdide kullanıyor. Eğer öyle bişeyse haram olsun ya.. birşey izlerken bile duruyor..