Genel olarak 2 yaşla değişen birçok özelliğimiz oldu bende öğretmenim ve bu gelenler beni şaşırtmadı hep sakin kalmaya özen gösterdim konuştum anlattım yapıcı oldum ama bir sorunumuz varki gerçekten ben anlamlandıramıyorum kızım geceleri değişik saatlerde kalkıp 20 dk boyunca ağzı çıktığı kadar bağırıp ağlıyor mesela dün gece 1 de uyandı anneeğ ben boya yapıcammm diye 20 dk gözleri kapalı ağladı, sonra yoruldu uyudu 4 te kalktı ben salona gidicem diye ağladı ağladı ağladı salona gidincede ağlıyor gerçekten dayanmaya çalışıyorum sabrediyorum çalışıyorum hala ekran yok oyun oyun oyun haftasonu at binmeye ormanlardan çıkmıyoruz ilgisiz bir çocuk asla değil çok iyi konuşuyor herşeyi anlatıyor ama şu gece uyanıp sürekli ağlamaları bizi bitirdi bu nedir gerçekten bu nedir benim sinirlerim artık dayanmıyor