Merhaba arkadaşlar bebeğim 2 ekimde 8 aylık olacak. 5.aydan beri diş huzursuzluğu var ama Bi türlü çıkmadı. Nadir de olsa 4 genelde 6.ayda çıkıyormuş benimde kafama takıldı bu kötü bir şeymiş çokmu gecikti diye sizin bebişlet ne zaman ilk dişini çıkardı kafama cok taktım cevap verirseniz çok sevinirim:/