Bhr-inci Kızlar bugün bebeğime hormon tahlili yapıldı ve alfa feto proteini yüksek çıktı başına gelen ya da bilgisi olan var mi
Bhr-inci eozlem merhaba ,başka bir doktora daha gösterdiğimizde ayına göre yüksekliğin normal olduğunu söyledi
eozlem Bhr-inci bize metabolizma hastalıkları uzmanı görmesi gerekiyor dediler. Metabolik hastalık olabilirmiş. Düzeldi mi değeriniz?