Merhaba ilk kez konu açıyorum.Reglim 4 gün gecikti ve bir haftayı geçen yoğun beyaz akıntı var.Çamaşırımı ıslatacak dereceye geliyor ve günlük ped takıyorum.Birkaç gün önce test yaptım negatif.Gebelik olabilir mi?
Normalde adete yakın çok az gelir fakat bu farklı bir akıntı ve çok önceden başladı.Bu durum başına gelen var mı?