Bugün kızımın doğum günü ama ben pandispanyasını beceremedim şu an o kadar morelim bozuldu ki anlatamam , hazır pasta almak istemedim üzerine yazı yazmak istedim dışarıda olunca çok pahalı oluyordu , pandispanyasını dışardan alsam hangi marketi önerirsiniz lütfen cevaplayın