Kızlar bebeğim 5 aylık 5 aydan beri biberon emiyor ama bir kaç gündür emmek istiyor diliyle kavrayambiyor grip oldu birazcik ondan mı gribin etkisi azaldı ama sanki boşluk oluyo gibi sanki aç elini emiyo ama biberonu kavraymiyor sanki daha önce böyle değildi napicam ben