Kaymakliiball bizim de kahvaltı sorunsuz geçiyor ama akşam yemekleri çok zorluyor. Yani bugün yediğini yarın yemediği oluyor anlamıyorum ki ben mi yanlış yapıyorum. Amacım çocuğumun kilo alması değil öyle bi çabayla da yedirmiyorum anlamadım ya artık çok yoruldum bu durumdan dolayı 🥺