Merhaba arkadaşlar doğum yapalı 3 hafta oldu bel korsesi aldım bugün takmaya başladım ama en son doktor kontrolünde kaç saat durması gerektiğini sormayı unuttum sizin doktorlarınizin özel bir önerisi oldu mu şu kadar tak sonra çıkar gibi veya siz kullaniyorsaniz ne kadar süreyle kullanıyorsunuz