Merhaba liseden beri sigara kullanıyorum ve ne yalan söyleyim severek içiyorum. Hamilelikte azalttım ama bırakamadım, iki yıl oldu evleneli eşim de sigaraya çok karşı, hep gizli gizli içtim. Bugün anladı içtiğimi sigara içerek benimle olamazsın dedi . Sağlığa zararlı bir şey sonuçta ne diye karşı geleceğim hiçbir şey diyemedim. Zamanında emre üstünuçarın kitabını okuyarak 1 yıl bırakmıştım geri başladım. Nasıl bırakabilirim yardım edin lütfen. İçmediğim zamanlar stresli ve mutsuz olmak istemiyorum 😔