Merhabalar bebeğim şuan 2.5 aylık iç kere işitme testinden kaldı iki kulağıda Bera testi için başka hastaneye yönlendirildik yüksek seslere hiç tepki vermiyor düğüne gittik saz sesine uyanmadı, irkilmedi göz teması kurup konuştuğum zaman gülüyor ses çıkarıyor işitme kaybı olan bebekler ses çıkarıp gülümser mi?